čtvrtek 9. ledna 2014

Dnešní doba!

Hii!

Tento článek chci napsat o tom co si myslím o dnešní době..
Strašně mě štve ta dnešní doba.Jak se lidi chovají,
jaké jsou ty mezi lidské vztahy.A nejhorší je že je to i mezi dětmi!
Jak se říká jaký otec-takový syn..Prostě jak rodiče,tak i děti,ale..
Narážím na to,jak je to třeba u nás ve třídě.Prostě je to u nás-
Nesouhlasíš s mým názorem?Jsi divná a odpal!Nemůžeš říct svůj 
názor-proto tam nemám nikoho(z holek)kdo se se mnou nějak baví
a byli bychom kamarádky.Dalším důvodem proč mě to štve a nelíbí
se mi to,je že lidi soudí podle vzhledu.Nejsi hezká?Nemáš super vlasy?
Neotravuj a jdi nebo mě ztrapníš před nějakým klukem!Neříkám že 
to je případ v naší třídě,to zase ne.
Prostě nějaký 10ti letý holky,aby prostě chodili s nějakým klukem a dělali
že je to nějakej vztah,když spolu pomalu ani netráví čas a nic!Ach,holky
proberte se,sakra!Já to nechápu,cítíte se líp a víc ,,cool" když prostě toho
kluka ,,máte",ale zároveň vlastně ne.Pro vás je asi hlavní že prostě..
Jo mám kluka,super ne?A ještě k tomu je to někdo ze školy co se za tu 
holku stydí a tak.Ještě jsou jak ty holky i ty kluci malý a nechápu proč to tak
lámou přes koleno!No tak už se tim nebudu zabejvat..
Taky mě štve.Že dřív přišli děti ze školy uklidili tašky a šli všichni ven 
a neseděli doma u pc..Nebo neodsuzovali,ty jsi tlustá,ty jsi kluk,ty jsi šprtka..
No a?Bylo jim to jedno-Neodsuzovali se podle vzhledu ani jaký jsou!
Když už jsme u těch šprtek.Já nevim,jestli je teď moderní mít
samý 5 a flákat školu.Nechápu co je špatnýho na tom že mám jedničky.
Ale to bude tou dobou.Lidi si nepřejí a jsou závistivý.
Prostě mě to fakt dost štve.
Toť vše k tomuto tématu..Mějte se.!:)
Papa S.♥

5 komentářů:

  1. Naprosto s tebou souhlasím :) už jsi druhá která o tom dneska píše :)) a myslím že je to opravdu poroblém dnešni společnosti :( Žádna originalita, všem jde jen o vzhled a o to aby mohli říkat že mají kluka :) souuhlásím :) JInak máš fakt adorable dess :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, souhlasím! Napsala bych to úplně stejně... :) Vlastně k tomu nemám co víc říct, přesně jsi to vystihla. A zapíšeš si mě prosím do affs do menu? :)) díky

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s tebou taky se mi tahle doba nelíbí a lidi začínají víc mluvit sprostě, nadávat si, třeba i manželství neberou na váhu a to chození taky :((

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite mas ve vetsine pravdu. Bohuzel, tohle vsechno je dobou, ktera je horsi a horsi.
    Ja doufam, ze nastane nejaka revoluce, kdy se k sobe zacneme chovat slusne, nebudou tu ty povrchni pokritci a bude vsem hej)

    OdpovědětVymazat
  5. Líp bych to nenapsala..S tím šprtem to znám. Dostanu 1 z písemky na kterou se třeba i neučím a kámošky ,,To neplatí, ona je šprt!" :DD to že mi jde čeština neznamená, že jsem šprt. A ikdybych byla, tak škola je od toho, abychom se něco naučili, ne? :DDD

    OdpovědětVymazat