sobota 14. února 2015

Girl_ask_1


Připravovala jsem si pro Vás projekt. O co vlastně jde?
Vymyslím otázku na nějaké téma,zeptám se pár holek a je to:)
Sobotní článek je skoro hotov,jen to zpracovat! Jak jste se právě
mohli dozvědět-tento článek bude vycházet každou sobotu:)
Pro dnešek tu máme téma:

Nejlepší kamarádky.

Otázka--Máš nejlepší kamarádku?Co pro tebe znamená?Jak dlouho jste nejlepší kamarádky?Dáváte si dárky na Vánoce,narozeniny,Valentýn atd.?:)

Sára- Ano, mám...
Znamená pro me fakt hodne... Kdykoliv se pohádam s mamkou nebo mám nejaky problém... Tak ji to hned zavolám a ona mi pomůže...
Nejlepší kamarádky jsme asi 4 roky...
Na Vánoce ano.. Na narozeniny taky, ale na Valentýna ne:)

Tamara-Nemám nejlepší kamarádku..

Kačka-Ano mám nejlepší kamarádku, znamená pro mě nejvíc, jsme nejlepsi kamarádky 1,5 roku a dárky si dáváme, ale někdy to nehrotíme, i bez dárku o sobě víme že se máme navzájem moc rády:))

Nikča-Já teď momentálně nemám úplně nejlepší kamošku.. já se prostě bavím se všema:))

Naty-Ano mám, znamená to pro mě, že mám člověka, se kterým si muzu povidat uplne o vsem, muzu se ji svěřit a ona to nikomu nepovi...Dárky si dáváme:)

Eliška-Ano mám nejlepší kamarádku znamená pro mě straaašně moc je ro můj nadnílek, moje sluníčko co mi vnáší do života zlatou zář! Dárky k různým svádkům si dáváme jak kdy, ale k valentýnu pro ni mám, ona je na mem však teď naštvaná, takže nevím jak to mám udělat.

A můj "názor"?:)
Nejlepší kamarádku momentálně nemám,ale měla jsem a strašně mi chybí..Byly jsme vážně jako ségry a to doslova:) Sice ne moc dlouho,ale i za ty 3 měsíce jsme toho prožily spoustu a vždycky jsme si to moc užily:)..Znamenala pro mě strašně moc a proto je teď těžký se na ní tak dívat,jak prožívá to co jsme prožívaly spolu s jinou holkou. Strašně mě ranilo,když se naše "sesterství" rozpadlo..A pořád mě to strašně moc mrzí..
Teď momentálně nejlepší kamarádku nemám,ale hodně dobrá kamarádka je výše zmíněná Nikča. Klidně bych jí brala jako nejlepší kamarádku,mám jí hrozně moc ráda♥Pomůže,rozesměje,rozbrečí,zvedne náladu:) Zlatíčko
Niky jestli to čteš: Myluju ďe,lazgo.♥♥ :DDD

A jak jste na tom s nejlepším kamarádstvím vy?:)

Všem děkuji za přečtení a byla bych moc ráda,kdyby jste hodili koment:D:) (ano,i ty Nygolo)!:D

Mějte se krásně,skládejte básně aaaa....ČUSÁK(copyright forevaa,ps:ano miluju Hoggyho♥♥)

-Ess

3 komentáře:

  1. Na to ti ráda odpovím :-). Nejlepší kamarádku mám, jmenuje se Janča a nejlepšími kamarádkami jsme8 let. Dárky si dáváme téměř pořád :-D. Nic bych za ní nevyměnila. Máš pěkné články určitě se tu ještě někdy zastavím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekny napad a moje odpoved. momentalne nejlepsi kamaradku nemam, ve volnem casese bavim jen s klukama, tak jako s nimi chodim nakupovat .. :-)

    OdpovědětVymazat