sobota 14. prosince 2013

Dnešní vystoupení!

Ahooj:)

Před chvíli jsem se vrátila z toho vystoupení:)
Musím říct že to bylo fakt super!!Když nás trenérka
zavolala ať se připravíme,tak se mi uplně rozbušilo
srdce.Ale jak jsme začali tancovat,tak jsem si to 
dost užívala a nechtěla jsem aby to skončilo!:)
Když jsme skončili šli jsme se ještě chvíli dívat na ostatní.
Vážně to bylo super!Doufám,že budu chodit dál,protože
je to tam fakt supeer!
Takže táák:D
Jo a jeden trenér co tam byl fakt krásně tancoval!
Chtěla bych aby mě trénoval!:)

A co vy?Tancuje někdo z vás?
Tady vám dávám video kde je ten trenér co krásně tancuje:D
Líbí?:)
No,a video kde je náš tým sem dám až bude na stránkách.
Já jsem sama sebe ještě neviděla:D
Tak tohle bylo naše vystoupení!:)

Tak se mějte krásně a užívejte si zbytek víkendu:)
Pp:3
S.

3 komentáře:

  1. Jojo, je fakt dobrej. :) Hlavní je, že sis to užila. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tancovala do té doby, než jsem si zlomila nohu :'( :'( Měli jsme zrovna před krajskym kolem :'(
    Važně nádherně tancuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jé mně to přijde celkem legrační :D, ale jak myslíš :))

    OdpovědětVymazat