pátek 13. prosince 2013

Pátek 13.!

Ahooj:)

Tak jak se máte?Já fáájn..
Nejprve se zeptám copak se vám stalo na Pátek 13.!?
Doufám že nic!Mě se teda nic nestalo,kromě toho že jsme jeli
se školou na výlet a cestou tam jsme jeli a najednou jsme 
prudce zabrzdili kvůli nějakýmu magorovi co nám vjel do cesty!
Jinak ZATÍM nic..To zatím píšu,protože ještě nevím co se mi
může stát(Snad nic:))
Dál jak už jsem se zmínila o tom výletu..Dneska jsme teda jeli na
výlet na zámek Loučeň.Bylo to tam fájn,docela jsme si to
užili:) Nejdřív jsme byli  zámku a pak na 15 min. na bludiště..
Tam jsem se jako neztratila(díky podvádění:D)
No,ale fakt to bylo dobrý:)) No a jinak mimochodem aspoň
mám pro mamku další takovej menší dárek k vánocům takže to je plus:)
Koupila jsem jí takovou svíčku z včelího vosku..Voní po medu:))
No,tak vám sem dám fotkyy:)


Perníček:D
                                                               Mapa toho areálu:)

Tak jak se vám líbí mé fotky?:)
Myslím si že se mi docela povedly ne?:3
Jinak zítra máme vystoupení s dancem(s tancováním..Budu používat místo
s tancováním,s dancem:D)
Takže si to ještě budu zítra a dneska procvičovat abych to nepokazila:)
Možná ještě natočím video jak to tančím:D

                                                   Chcete?!

Jinak k té videoodpovědi..Už to mám natočené,takže čekejte dneska nebo
zítra videoodpověď:))
Tak se mějte a držte mi palce na zítřek,prosím:)
Pp
S.♥



3 komentáře:

  1. Muselo to být super:) fotky pěkné :) v zimě, když je sníh, musí to být krásné )
    Nijak strašné věci se mi nestaly, díky bohu :D:)
    Užíj si to zítra a nepokaž nic:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sis tedy výlet užila, to muselo být bezva. :) My psali dva testy a byla jsem zkoušená. :D Nic moc, ale to se stává. :) Krásné fotky máš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. MMáš hezký blog,mě se naštěstí na pátek 13.nestalo nic :)

    OdpovědětVymazat