neděle 26. ledna 2014

FotoSoutěž!

Ahoj

Jak se máte?:) Já docela fajn..
Rozhodla jsem se že udělám na tomto blogu první soutěž(kromě té losovačky).Bude to Fotografická soutěž:)..

•Průběh-Do 2.2/14 mi můžete poslat fotku(téma vám napíšu dolů),a já z nich
vyberu jednu která se mi líbí nejméně a potom budou další kola(podle
toho kolik vás bude)..

•Výhra bude: 1.místo-Vzorky Nivea..
Bude jenom 1.místo,protože už vidím jak se vás přihlásí málo,takže jistě chápete...:)

           Co do přihlášky?(Body s hvězdičkou jsou povinné)
•Jméno/přezdívku*
•Blog*
•Email*
•Jsi v AFFS?

                                  Téma je-Dětství...
Ať si to pojmete,jak si to pojmete,vždycky to bude správně(Teda když tam třeba nevyfotíte nějakej sníh,nebo prostě tak..Prostě vyfoťte něco co vás
napadne když se řekne dětství.Můžete třeba hračku nebo tak..A by z toho bylo
poznat že se jedná o téma dětství:) Snad chápete...

Takže kdo se chce přihlásit,napište přihlášku a posílejte do 2.2. fotky:))

Kam posílat fotky?
Foto posílejte na můj Email-sarinecka2002@seznam.cz

Tak doufám že se přihlásíte a že i pošlete fotku!!Nemám ráda,když se někdo přihlásí a pak ani nepošle fotku..To se radši ani nepřihlašujte!
Díky..:)
Tak se mějte hezky a zítra ZASE ta škola!:(
Tak to přežijte a přihlašujte se:)
Papa S.♥

5 komentářů:

  1. •mickeysweet
    •everything-what-you-need.blog.cz
    •niky.rot@seznam.cz
    •jo

    OdpovědětVymazat
  2. - Poppy Willis || Desirée
    - http://die-happily.blogspot.cz
    - w.poppy@hotmail.com
    - ne

    OdpovědětVymazat
  3. ×Ella Elis
    ×ellaelis.blogspot.cz // sadworldsadpople.blog.cz
    ×EllaElis@seznam.cz
    ×ne

    OdpovědětVymazat
  4. Natka
    alittle-joys.blogspot.cz
    nee :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kačka
    my-girl-smile.blog.cz
    BlogerkaKatty@seznam.cz
    ne :))

    ps: foto pošlu zítra

    OdpovědětVymazat