pondělí 27. ledna 2014

My Playlist-Junuary

Hi everyone!
Dneska jsem se rozhodla,že si udělám playlist za Leden:)
Dělá to hodně blogerek,a já nejsem vyjímkou:))
..............................................................................................

                                  Miley Cyrus-Wrecking ball



Moje hodně oblíbená písnička..Ráda si jí zpívám..

Counting stars

Tuhle písničku jsem si hodně oblíbila.Možná to bude
i tím,že jsme na to dělali chorošku na dancu:))

Katty Perry-Roar
Taky jedna moje z oblíbených písniček,kterou jsem si
furt pouštěla na mojí narozeninový oslavě:D

Pharell Williams-Happy

Písnička od mého oblíbeného interpreta-Je to taková
šmrncová písnička,stejně jako Blurred lines,kde Pharell
taky zpívá,ještě s Robinem Thicketem:)

Radioactive-Imagine dragons
One direction-More than this

Tady je další a poslední z mých oblíbených písniček..

Která z písniček se vám líbí nejvíc?
Dělali jste taky Playlist?
Děkuji za přečtení a mějte se:))
Papa S.♥





7 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí ta od Miley Cyrus, protože tu jedinou znám hodně ten zbytek moc neposlouchám :)
    Nene nedělala, ale třeba to někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty písničky znám, ale přijdou mi docela staré :D

    OdpovědětVymazat
  3. hm fajn playlist ;), všechny jsem si poslechla a myslím, že se ti to povedlo :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaa, Wrecking Ball a Roar ♥ ♥ ♥ a Playlist jsem nedělala, ale chystám se.:) Super článek:3

    -Nikki (stay-strong3.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny písničky se mi moc líbí:)
    Nejvíc od Miley Cyrus a One Republic:)

    OdpovědětVymazat