neděle 2. února 2014

DIY-Balzám na rty//Kdo opustí fotosoutěž?

Ahooj:3

Tak a máme tady první DIY na tomto blogu:)
Rozhodla jsem se že udělám DIY na domácí balzám na rty:)
Vybrala jsem medový..Je jich na internetu víc,ale 
tenhle vypadá zajímavě:)...
Budete potřebovat...:
•Olej(olivový)
•Med
•Včelí vosk
Máte suroviny?Výborně..Jdeme na na to!

Připravíme si vodní lázeň a ve vodní lázni necháme v oleji včelí
vosk rozpustit.Přidáme jednu lžičku medu a rozmícháme.Poté co
rozmícháme vložíme nádobu do jiné nádoby se studenou vodou
a mícháme dokud krém neztuhne.
                     A je  hotovo!:)
Myslím si že je to jednoduché a že to zvládne každý:)
Já jsem to zatím nezkoušela,ale si ho(asi)udělám:))
__________________________________________________________________________________________________________________________________
                  Tak a teď k Fotosoutěži:)
Rozhodování bylo velmi těžké,ale pomohli mi v tom dvě kamarádky.
Všechny fotky,které jste mi poslaly se mi líbily.Opravdu se vám všem povedly
ale....Jedna musí vypadnout.Ano,je to tak..
Takže..Jdeme na to:) Takže vypadává....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

                                      Kattty!
Katty není to tím,že jsi neměla hezkou fotku,ale byly tu i lepší a doufám že se na mě nebudeš zlobit,protože to nebylo jenom na mě:) Ale nedělej si hlavu.Příště třeba vyhraješ:)Tady je tvá fotka do soutěže:)
Tak tohle byla Katty fotka do fotosoutěže:)

Tak to je pro dnešek vše.....
A pár otázek na konec:)

Líbí se vám Katty fotka?
Zúčastnili jste se fotosoutěže?
Zkusíte/zkusili jste si vyrobit vlastní balzám na rty?

Mějte se krásně a zítra zase ta škola..Ach joo..
My píšeme 3 testy!:((
Tak papa a držte mi palce!:)
S.♥

12 komentářů:

  1. Mě se foto Katty moc líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Katty
    A to se nemohlo hlasovat? Né počkat já to chápu . Pohádala ses semnou a už to chápu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak fotka se mi ani moc nelíbí, ale nevím, jak vypadali ostatní, tak to nemůžu posoudit... diy sice teď nevyužiji, ale časem by se to určitě mohlo hodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem že to bude originální ;) Jenže mě asi Sára nechtěla v soutěži protože jsme se pohádali ;) Jináč děkuju za názor

      Vymazat
    2. Prosim te,Nany vi svoje. Tak tu nic nehraj.

      Vymazat
  4. Já si na nic nehraju, proč bych si měla na něco hrát? A mimochodem přeci semnou nemluvíš ne? Tak proč mi sem píšeš? Já chtěla včera mír ale ty? Nic, vůbec nic si mi nenapsala. Nechci to tu rozebírat ale řekla jsem Nany ovšem pokuď pořádně čteš že děkuju za její názor. A navíc nehraj si na nic ty ;) Jediné s čím se musím smířit je to že vylučuješ ... Nebudu ti tu radši nic psát protože ještě bys to hodila všechno na mě.

    PS: Chtěla jsem tě pochválit za desing ale jak vidím asi o to nestojíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vis co nechapu?Ty mi tady říkáš proc ti tady píšu,ale vzdyt je to přece můj blog..Já si sem mužů psát co chci:*

      Vymazat
  5. Sári :33 Jo to můžeš ale přeci si říkala že mi nebudeš psát a ani se semnou bavit tak proč tady? vím že je to tvůj blog ale jinačí výmluvu bych prosila

    OdpovědětVymazat
  6. Fotku Katty nemůžu soudit, protože jsem neviděla ostatní :) Ale aspoň ti nějakou poslala, já jsem to bohužel nestihla :/ :D
    A ten balzám na rty vypadá pěkně, určitě ho zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. balzám jsem ještě nezkusila, ale určitě vyzkouším a té katty je mi líto, ale postupuju, takže supr :D

    OdpovědětVymazat