pátek 7. února 2014

Rozhovor s Alexem Asgarim!

Hi,everybody!

Jak se máte?Já docela dobře,ale furt jsem nemocná a nudím se doma..
Na štěstí zítra už je víkend tak bude mít kámoška snad čas:)
Dneska jsem chtěla točit video,ale pak jsme ještě museli někam odjet,a přijeli jsme v půl 7 a to už jsem chtěla psát článek..Ale nevadí.Já jsem si poradila
jinak..Otevřela jsem facebook(ano,už mám zase facebook a jedu everyday,everynight:DDD) a tam jsem si všimla,že mi Alex Asgari přijal
žádost o přátelství.Tak jsem se ho zeptala jestli by pro můj blog neudělal
malej rozhovor,a on souhlasil.Takže jsem začala vymýšlet a psát mu otázky..
A tady se můžete dozvědět,pár věcí o Alexovi:)

Já: Jak ses dostal k takové oblíbenosti na asku?
A: Popravdě ani nevím.Začal jsem se víc kamarádit s lidmi jako Makyka,Denis,
a podobně,a oni mě začali sdílet(ani nevím proč) a za 15 min.-10000 lajků:)
Já:Jakto,že se vy slavní mezi sebou všichni znáte?
A:No všichni jsme si nějak napsali a začali se kamarádit:) :D
Já:Chtěl bys někdy vrátit to že jsi slavný na asku?
A:Ani ne:)
Já:Kam chodíš do školy?
A:Praha 5..Víc neřeknu-Chci mít trochu soukromí..
Já:Jaký máš názor na novou Miley?
A:Miley je volná,ale stará byla lepší
Já:Chodíš spíš ven se slavnými z asku,nebo s normálními(neslavnými)lidmi?(i slavní jsou normální,ale snad víš jak to myslím)
A:I s normálními lidmi:)

Líbil se vám rozhovor s Alexem?
Znáte Alexe?Jestli ne tak tady:http://ask.fm/AlexAsgari
Jaký máte názor na ty "hvězdičky" asku?

Děkuju,že jste si přečetli článek..Zítra se můžete těšit na video(ano,dělám ráda videa:DD)

Mějte se krásně a užijte si víkend!
                                        Papa S.♥


12 komentářů:

  1. Rozhovor je krátký, ale fajn :)) Hlavně nebuď závislačka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně stručný rozhovor :D a promiň, že teď nebudu obíhat, jedu do Itálie a nevím jak to tam bude s wifi, články jsou přednastavený, ale nevím, jak budu do příští soboty obíhat, tak kdyžtak promiň:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, zapomněla jsem se podepsat:D

      Vymazat
    2. Promiň, zapomněla jsem se podepsat:D

      Vymazat
  3. Jo a můžu se zeptat, proč mě stále nemáš zapsanou v menu do affs? Je to v mých podmínkách, tak bych byla ráda, kdyby se tak stalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,já bych potřebovala vědět jak se to do nebu píše .Já bych ráda měla zapsány všechny agfa,ale nevím jak..

      Vymazat
  4. Ahoj prosím sháněj si hlas do 1.kola SONB.

    OdpovědětVymazat
  5. toho neznám, asi proto, že na ask nechodím ale rozhovor je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki - stay-strong3.blog.cz8. února 2014 v 7:02

    Super rozhovor, znám ho:)

    OdpovědětVymazat
  7. WOW! Jak si ho dokázala zkontaktovat? Znám ho :) ale radši mám DEnise :)

    OdpovědětVymazat