středa 12. února 2014

Kdo opustí 2.kolo naší soutěže?

Čauký:)

Takže chci se vám MOC omluvit za neaktivitu,ale za prvé jsem
neměla vůbec čas na články a ani jsem nebyla notebooku,a za druhé
jsem neměla téma.Zná to snad každá blogerka..Prostě ,,VOKNO".
No,ale abych přešla k soutěži...
Přiznám se,ře jsem se nerozhodovala dlouho..Nemyslím tím to,že by mi 
nepřišli hezké fotky,to ne,naopak!Ale přišla mi jedna fotka,která moc
nesplňovala zadané téma.Fotka se mi sama o sobě líbila,ale sama fotka
nebyla na téma hudba...
No,podívejte se sami.Vypadává........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

                                      Natt

Foto Natt je krásné,ale bohužel..Popisek je sice o hudbě,ale
tato soutěž je o samotné fotce,ne o popisku.Takže takhle..
Natt je mi líto,ale bohužel.Jak už jsem řekla..Jinak je ale
fotka hezká:)
 Co vy na to říkáte?
Líbí se vám fotka?
Kdyby jste měli vy soutěž,a někdo vám poslal takové foto,(kdybyste měli
téma hudba)vypadl by ten člověk?(snad víte jak to myslím:DD)


To je k dnešnímu článku všechno:) Vím že jsem slibovala video,ale
fakt jsem nestíhala a jsem vůbec ráda,že jsem mohla aspoň napsat tenhle
článek...Natož natočit video:D
Takže...................
Radši nic nebudu slibovat(znáte mě),ale možná můžete očekávat článek
Co nejradši nosím:)
Tak se mějte krásně a já se budu muset ještě trošku učit:/
Tak papa:))
S.♥



4 komentáře:

  1. Nikki - stay-strong3.blog.cz12. února 2014 v 11:42

    Hezká fotka, a ten popisek:)) Já nevím, ale tak když by nesplňoval podmínky, tak asi by vypadl, ale už se mi podobná věc stala, ale toho člověka jsem vzala, protože kdyby vypadl, tak by nemělo cenu dělat tu soutěž.. Ale tohle je na tobě, jestli se slituješ a vezmeš ji, nebo ne:D:)))

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka je hezká, ale jak říkáš není na to téma :(. A mimochodem na mojí strence (everything-what-you-need.blog.cz) kde jsi affs je kontrola, tak jestli chceš se zapiš

    OdpovědětVymazat