sobota 15. února 2014

Téma..

Čauky,mňauky:3
Vím,že včera měl být článek s tématem do fotosoutěže,ale...
Byla jsem fakt naštvaná.Točila jsem video na Youtube,který trvalo
půl hodiny(byl to tag-100 otázek na které se nikdo neptá!) a pak
co jsem to dotočila se mi seknul program na kterým jsem to točila
a video bylo fuč!Achjo!
No,ale teď k tématu..
Další téma mi dalo taky docela zabrat,ale pak jsem si uvědomila...
Byl Valentýn-svátek zamilovaných a hned mě napadlo téma:)
Takže další téma do fotosoutěže je.................................................
                                ♥LÁSKA♥
Jako každé téma si to můžete pojmout podle sebe....Jak si to pojmete je na 
Vás.Nechci vám sem psát možnosti,protože to bych vám poradila,což nechci:D
Takže doufám že jste s tématem spokojení a všichni kdo jste v soutěži mi pošlete fotky!:))
            A do kdy můžete posílat Vaše fotky?
          Fotky mi posílejte do 22.2(krásné datum:3)...
A aby jsme si to ujasnili jak to všechno bude...22.2. vyberu fotku,která
  vypadne a dám to na blog i s dalším tématem..A to bude finále
Takže se budu snažit vymyslet co nejtěžší téma!To se těšte:33
A tyto fotky ve finále můžete posílat do 30.2.(Ano,máte na to 8 dní,ne 7...)
  A 1.3. vyhlásím vítěze celé této soutěže:) Já se tak těšííím!:DD
No a pak mi vítěz pošle adresu a já mu pošlu výhru:))

       To jsem to vymyslela co?Muhaha(:DDDDDD)
       No,takže hezky posílejte,posílejte......Jo a ještě něco.....
       K té výhře o které víte,MOŽNÁ dostanete i malé překvapeníčko:D :)

           Taky jsem vám chtěla říct že mám nový youtube kanál,takže budu
moc vděčná za odběry,lajky,komentáře atd....
      Jméno je-Sára Duchoslavová(Na jméno nehleďte:DDD)
Ale přemýšlí že bych si udělala ještě jiný s nějakým lepším názvem:DD
No,uvidím..To vám sem kdyžtak napíšu.

                   Mějte se krásně a užívejte si víkend:))
                                   Papa S.♥

6 komentářů:

  1. Ahoj ! Sháněj si hlasy do 2.kola! Dostala ses do 2.kola! :) Gratuluji!
    (my-girl-smile.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím videem znám, pěkně to naštve! -_- A na fotky se těším, škoda že jsem se nezapojila :/ snad příště...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj sháněj si hlasy do 3.kola! :) my-girl-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odjíždím zítra na hory tak doufám že nebudeš dělat další foto soutěže :D Budu týden pryč -.- :D

    OdpovědětVymazat
  5. Budeš ještě blogovat a obíhat? Dělala bych to fakt nerada... ale víš, v menu mě, ale ani jiné affsky vůbec nemáš, neobíhala jsi už týden :( ... takže to je první upozornění.. a pokud do čtyř dnů nic neokomentuješ, budu si tě asi muset smazat :( Pravidla by se měli aspoň mírně dodržovat a já jsem hodně ustoupila, ale co je moc, to je moc. Promiň

    OdpovědětVymazat