pátek 28. srpna 2015

Moje protančená léta♥

Začalo to rokem 2009..
Chodila jsem do 2.třídy a ve škole jsme měli školní kroužky a já jsem si začala vybírat kam budu chodit) Vybrala jsem si keramiku,pohybové hry a hodiny tancování. Konkrétně street dance^^ Dva roky jsem chodila tancovat každé úterý na hodinu do školy)) Na konci roku jsme své taneční schopnosti předvedli na školní akademii.) V mých 9 letech mě to ve škole pomalu,ale jistě přestávalo bavit. Tréninky se strašně často rušily a prostě celkově mě to už nebavilo, chtěla jsem na sobě v tancování pracovat víc a tak jsem se rozhodla že ve 4.třídě už tam nepůjdu.. Nakonec se ukázalo, že bych tam ani jít nemohla,protože se ten kroužek zrušil. Takže jsem začala pátrat na internetu po nějakém tanečním studiu v mém okolí a našla jsem Fantasy dance studio a tak jsme se s mojí kamarádkou rozhodly tam jít.

-taková změna za ty 3 roky :D
Bylo to úžasné studio, strašně mě to tam bavilo. Chodila jsem tam do svých 10 let. Potom se taneční kurz zdražil a navíc jsem udělala s kamarádkou jeden průšvih(bad girl už od mala plz xdd) takže mi rodiče zakázali tam chodit.. Strašně jsem to obrečela, protože jsem tam byla strašně šťastná a byla tam úžasná parta i trenérka.. Pak jsem si asi 7 měsíců tancovala jentak doma a nikam jsem trénovat nechodila.. Když mi bylo 11 zase jsem si začala hledat nějaký ty taneční studia v okolí. Když jsem našla a něco si přečetla o Dancers4you rozhodla jsem se že to tam zkusím,páč se mi to opravdu zamlouvalo.. Měla jsem úžasnou trenérku a hrozně mě to tam bavilo:) S kamarádkou jsme se rozhodli že spolu zkusíme konkurz na soutěžní složku. Šli jsme tam,konkurz se konal 24.7.2014 a dostali jsme se tam^^Byla jsem hrozně šťastná) Jenže pak jsem zjistila že na půl roku se za to celkem zaplatí okolo 10 tisíc, což je prostě hodně a tak jsem tam nemohla jít. V létě minulý rok jsem jela na letní soustředění našeho studia a musím říct že jsem se tam hodně zlepšila. Skončilo léto a začala nová taneční sezona a já jak jak jsem zvyklá šla 15.září do našeho studia) Čekali mě tam noví trenéři a vlastně i celý nový tým,kromě mě tam nebyl nikdo z těch kteří tam chodili minulý rok)) Ale byla jsem za to ráda,protože popravdě ten tým nebyl uplně nejlepší a moc jsme se mezi sebou nebavili..) Takže teď máme úžasnej tým,všichni se baví se všema a držíme pospolu^^ Příští rok tam určitě budu chodit znovu a tancování se rozhodně nehodlám vzdát, protože..Dance is my life♥♥
Doufám že se vám článek líbil a těším se na vás u dalšího článku)
            I really,really,really,really,really,really like youu♥
                                       -your essdee.

3 komentáře:

  1. Pekný článok :) keď som bola menšia, tiež som chodila na tanečnú, potom som však toho nechala a teraz sa naplno venujem skôr hre na klavír a tak.

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. super článek :) já dříve chodila do nějakých kroužků s tancem ale teď se tomu nějak nevěnuji :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat