neděle 30. srpna 2015

Haul of August

Hi babes♥
Dneska jsem si připravila ten haul za měsíc srpen,který jsem i plánovala)
Jak jste si jistě všimli tak některé články z plánu nevyšly,ale chci si zbytek prázdnin užít venku ne jen u notebooku^^
Těch věcí je celkem dost, takže už abych začala)

Jako první věc vám chci ukázat my bottle. Asi před měsícem
jsem si jí objednávala na ebay asi za 80 Kč)  Přišla mi asi po 20 dnech a jsem maximálně spokojená^^ Líbí se mi na tom že vevnitř u hrdla té láhve je taková zátka nebo jak to nazvat.. Líp se z toho pije když v tom máte třeba jen vodu nebo džus. Samozřejmě když v láhvi máte ovoce nebo bubble tea jako jsem si tam jednou přelila tak to tam mít nemůžete páč by vám to ovoce nebo kuličky neprošli přes zátku:) Takže když tam máte to ovoce nebo kuličky tak se dá ta zátka vyndat. Přijde mi to super) Jinak my bottle nosím uplně všude a fakt jsem si jí zamilovala♥


Dál jsem si koupila džíny v Berhce))
Měli tam celkem slevy a já jsem si řekla že bych docela potřebovala nový džíny.
Tak jsem to šla omrknout a vybrala jsem si tam jedny.)
Jsou hodně těsné a do pasu')
Hodně jsem si je oblíbila a jsem ráda že jsem si je koupila
Cena: okolo 300 Kč

Další věcí kterou jsem si objednala z ebay je tenhle ňuňu penál♥
Stál asi 50 korun a je fakt super. Jediná malá nevýhoda je, že je celkem mrňavej,ale aspoň toho nebudu tahat moc a nebudu v tom půl hodiny hledat propisku :D Jinak jak jste si určitě všimli je bílý s červenýma kytičkama,ale čeho jste si nemuseli všimnout je to že má hnědý koženkový zip,což se mi na tom hodně líbí))
A na té cedulce uprostřed je hrozně pěkný citát:
"What sunshine to is flowers,smiles to are humanity"<3


Tyhle boží boty jsem si koupila v Croppu na Čerňáku a byla to prostě láska na první pohled,to vám teda povídám :D♥ (okok,píšu..) Stály mě sice 650 korun,ale stálo mi to za to xd Podle mě jsou uplně úžasný^^

Jinak je toho ještě spoustu,ale jsou takové malé kravinky:)
Hodně jsem si nakupovala věci do školy. Zvýrazňovače,sešity,svorky,špendlíky atd,atd..))
Co se vám nejvíc líbí? ^^
Doufám že se vám tento článek líbil a zítra poslední den prázdnin tak si to užijte na maximum xd♥♥
                    I really,really,really,really,really,really like youu♥
                                       -with love your essdee.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat