úterý 1. září 2015

10 things what i hate aneb já a moje nenávisti.

Zdravím)

Tak dneska jsem se konečně dokopala napsat tenhle článek. Nebo spíš jsem se dokopala k tomu si na něj udělat čas xd
Jinak dnes opět začala škola(Slováci ticho prosím :D). Vzhledem k tomu že jsem naspala přibližně jen 6 hodin tak se mi vstávalo poměrně v pohodě a ještě jsem si šla ráno zaběhat(sama nechápu jak jsem toho byla schopná).
A jak jste zvládli dnešní budíček vy?))
A teď už k tématu.. Tyhle články plánuju dva a to tenhle- 10 things what i hate a potom druhý díl článku tohohle typu bude 10 things what i love.)
Přemýšlím že bych udělala ještě další díly, napadlo mě třeba 10 things what i never done, nebo něco na tento způsob') Kdyžtak se můžete vyjádřit do komentářů jestli by jste chtěli.
Takže pojďme na to♥:

1.Podvody
-Hlavně ve vztazích..Opravdu nechápu a nesnáším když se ve vztahu podvádí. Proč? Jestli nechce ten dotyčný se svou přítelkyní či přítelem být tak ať to radši ukončí než aby podváděl/a. Teda aspoň pro mě je to tak lepší. Věřte mi že ten pocit když zjistíte že vás přítel podvádí není vůbec nic příjemnýho..(ano,zažila jsem to) A od té doby nesnáším ve vztahu podvádění(kdo by to měl rád, že?) a i z vlastní zkušenosti vím, že bych asi nebyla schopná podvod odpustit nebo nedej bože sama vykonat. 

2.Málo sebevědomí
-Nemůžu říct že bych to přímo nenáviděla, je to samozřejmě každého věc, ale nemám ráda takové ty lidi kteří mají být na co hrdí a určitě můžou být spokojení s tím co mají a chybí jim to sebevědomí a nejsou na sebe hrdí a říkají jak jsou v tomhle hrozní a tohleto udělali špatně a tak dále.. Ale pozor.. Všeho s mírou!:)

3.Pomelo
-Tak tohle je kus ovoce který z hloubi duše nesnášim.. Už od mala. Táta ho vždycky jí a já musím být minimálně 5 metrů daleko :D
Nevím, možná vám to přijde zvláštní nebo tak, ale mně to hrozně smrdí a strašně se mi to hnusí)
4.Tenhle typ lidí nevím jak mám nazvat, ale chci to sem napsat..
Řeknu konkrétní příklad- Moje kamarádka(jukněte na její blog: http://believeyourdremas.blogspot.cz/)
 chce jít na modeling. Postavu i výšku a všechno na to má a řekla to své nejlepší kamarádce a to co jí na to řekla mě opravdu dostalo. Zkrátka a dobře jí to začala vymlouvat ať tam nechodí a takové podobné věci. Btw.kamarádka nic nedělá, maximálně tak chodí do půlnoci ven s přibližně o 4 roky staršími kluky se kterými kouří, pije a podobně)
Nemá žádné zajmy nic a jí bude vymlouvat její sny.. A tohle není jediný příklad na tohle téma, sešla jsem se s tím už několikrát.. Tohle opravdu nesnáším)

5.Zima
-Teď mám namysli takovou tu zimu kdy musím být nabalená, mít na sobě 5 vrstev abych neumrzla. Je sníh a mám všechno mokrý a nedej bože nějací velmi inteligentní kluci alá moji spolužácí mi hodí sníh za krk(thank you so much boooys).. Nebo to že musím nosit čepice, prostě smrt xdd

6.Lidi kteří někoho odsuzují kvůli tomu co poslouchá-Mám namysli ty blbečky kteří hejtují například beliebery nebo directionery(ty jsou odsuzováni nejvíc). Nerozumím,opravdu nerozumím proč. I kdyby někdo poslouchal dechovku nebo bůhvíco tak ať poslouchá. Proč ne? Proč by nemohli aniž by byli hejtováni? Ať si každý poslouchá to co se mu líbí..
Já dřív byla velká directionerka a nestyděla jsem se za to. I když mě za to občas bývalí spolužáci odsuzovali tak jsem se dál poslouchala a měla ráda<3
Takže jestli vás někdo takhle odsuzuje kvůli tomu co posloucháte tak vám říkám: Kašlete na ně♥

7.Fyzika-Moje velká nenávist xdd Fyzika mi vůbec nejde, nechápu jí, nebaví mě. Byla jsem ráda když jsem z ní měla na konci za 4(ano,vím že se nemám čím chlubit). Chodila jsem na doučování, učím se doma.. Fakt se snažím, ale můj mozek to nějak nepobírá :D

8.Voda v uších
-Bohužel je to u mě hodně časté a je to hodně nepříjemné.. Jsem třeba v bazénu a nesmím se potápět) Kdybych byla dlouho pod vodou tak by mi tam voda hodně natekla a musela bych letět na ORL na píchání uší, kde už mě moc dobře znají.. Ano,existují špunty do vody, ale mně to jaksi nepomáhá a už nevím co s tím a hrozně mi to vadí xd Ale bohužel nevím co s tím..Takže všechny rady povinně do komentu darlings xd♥

9.Budík-Nejhorší věc na světě.
:DDD
No, zkrátka a dobře všichni známe to jak nám v ranních hodinách začne řvát budík a dává vám tím hlasitě najevo že by jste měli vstát.. A uplně nejlepší je to když se mi zdá něco pěkného a teď mi to překazí xd

10.Hmyz a pavouci-Jako poslední věc kterou vážně nesnáším jsou pavouci, sršně,vosy,komáři,škvoři a blablabla.. Zkrátka všechna ta nechutná havěť :D
Sršní se dá se říct bojím od té doby co mě v pěti letech napadlo asi 15 sršní, protože šikovná malá Sárinka nekouká v lese pod nohy a šlápne do sršního hnízda.. šikovná už od malinka)

Ještě jsem vám sem chtěla napsat malou ukázku článků které mám v plánu napsat, ale nevím kdy a jestli vyjdou, snad brzy :)
•10 things what i love
•Pet tag
•Just do it
A mnoho dalších určitě') Doufám že jste si článek užili ^^
   I really,really,really,really,really,really like youu♥
                        -with love,your essdee.♥

4 komentáře:

  1. nenávidím pavouky ! Fyzika mi nevadí ale je to i o učitelích jednou jsem měla 3-4 a u druhého učitele za 1 :)
    taky mě strašně vadí jak se lidé podceňují a mají až moc malé sebevědomí :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám ráda podvody ve vztazích a vůbec.. Málo sebevědomí.. no.. Asi takhle, taky mě to štve. Sama ho mám poměrně málo, ale už to není tak zlý jako to bývalo.. Každopádně, každý je nějaký, každý je originál:)

    OdpovědětVymazat