středa 2. září 2015

Just do it.

Hi guys♥
Jak jsem vám včera psala že plánuji tenhle Just do it článek tak tady je))
Abych vás nějak představila s článkem..
Bude to článek celkově o vztahu mezi mnou hubnutím a zpevňováním a všechno okolo toho'))
Joo,třeba si řeknete vždyť to nepotřebuje atd,atd..Ale nejde jen o hubnutí,můj sen je prostě mít krásnou, vyrýsovanou postavu:) (ale zase všeho s mírou)..
Budu se sem snažit shrnout všechno ohledně mě a cvičení.
So,let's go♥
Co mě inspirovalo a proč jsem vlastně začala?No,já jsem s tímhle začala už asi před rokem, ale bohužel jsem to nikdy nedotáhla do konce.. Ale teď to chci změnit!)))
Inspirovala mě moje kamarádka která na sobě makala a jedla zdravě a já jsem s ní začala přes skype(tenkrát bydlela ještě v Německu) cvičit a tak') pak jsem toho nějak nechala..Takhle to bylo asi třikrát a teď je to tu zas^^
A opravdu to chci dotáhnout♥♥
Můj ideální jídelníček
•Snídaně: Obvykle nesnídám,ale když už tak nějaké ovoce')
•Svačina:Sušenka,ovoce nebo zelenina
•Oběd: Salát,kuřecí maso
•Svačina: Něco sladkého,např.sušenky(sice se snažím jíst zdravě,ale nechci se zas tak omezovat,abych si nemohla dát ani trochu sladkého)
•Večeře: Nejradši mám něco lehkého, třeba kuřecí maso se zeleninou nebo s trochou rýže, nebo zase salát či tmavé pečivo se sýrem,šunkou zeleninou a tak,vlastně si k tomu můžete dát co chcete když to nebude nějakej tučnej salám(nebo si ho klidně dejte,ale neměli by jste xd)

Jaké sporty dělám a jak posiluji?No tak dělám už asi 6 let tancování(to jste se mohli dozvědět v článku Moje protančená léta).
Jinak chodím už asi týden v kuse běhat:) Začínala jsem na 3 minutách v kuse(ano měla jsem opravdu špatnou fyzičku) a teď zvládnu běžet 10 minut v kuse a jsem na sebe docela hrdá:)
Posiluju vlastně na celé tělo, ale hlavně na břicho')
Obvykle dělám sérii 15 sedůlehů,20 dřepů,1 minuta prkno,nůžky,5 pánských a 10 dámských kliků a takhle buď dvakrát nebo třikrát za sebou:)

Jaké jsou mé míry a kam to chci dotáhnout?
Je mi 13/vážím 45 kg/měřím 165 cm. BMI mi sice ukázalo podváhu, ale to mě nějak netrápí)
Chci se vypracovat na vyrýsované břicho a celkově hezkou a zpevněnou postavu ^^ 

                                          Tohle je prostě sen♥

Motivační citáty:
Citáty:
•Just do it.
•Never give up on something what you really want
•Věř,běž,dokážeš
•Bolest je dočasná,hrdost je věčná♥
•Stop saying tomorrow
•Hodina strávená v tělocvičně je důležitá, ale hlavní je jak strávíš těch zbylých 23!
•Pár vteřin v ústech,věčnost na stehnech
Člověk není poražen, je-li sražen k zemi. Poražený bude jen když na té zemi zůstane!
+Pro mě je hodně motivační písnička Ben Cristovao- Těžký váhy))
A nakonec vám sem dát mojí fotku(není to ještě dobrý,ale tak nevadí) xd

Co na to říkáte?))
Vím že zatím nic moc,ale fakt se snažím:)
Doufám že se vám článek líbil ^^

                  I really,really,really,really,really,really like youu♥
                                   -with love,your essdee.♥


2 komentáře: