pondělí 31. srpna 2015

Get ready with me♥

Hi babes,
Tak jak se těšíte na ten nepříjemný zvuk budíku v 6 ráno?
Já teda vůbec. Ale co se dá dělat, že?Pojďme si to zpříjemnit nějakým pěkným outfitem, co vy na to?:)
Zkrátka jsem si dneska připravila článek který jsem plánovala a to GRWM!))
Bohužel jsem neměla moc čas pořádně to zpracovat a nafotit na nějakém na dobrém místě, což mě sice mrzí, ale jsem vůbec ráda že ten článek stihnu vydat. Píšu hodně v rychlosti, za deset minut jdu ven a budu to večer ještě dopisovat)
Outfity budou takové jednoduché, nic moc zvláštního:)
Doufám že se vám článek bude líbit!♥

1.outfit je fakt primitivní..Vzala jsem si kraťasy,svítivě růžové tílko, které jsem si zastrčila do kraťasů:) Okolo pasu jsem si uvázala modro bílou kostkovanou košili. Jako boty bych zvolila moje nejoblíbenější a to Batmany jak já jim říkám(zcela normalní pojmenovávat boty :D) pprostě
 černé se žlutými znaky batmana(mohli jste se zahlédnout v haulu)
Tričko:Je od kamarádky takže nevím odkud je a ani kolik stálo xd
Kraťasy:Ze sekáče(ano,nakupuju někdy i v sekáči. A věřte někdy je to mnohem lepší než nějaké hm) :)
Košile: Kik,za nějakých 150 korun(?)

ano,to tričko je dost průhledné :D2.Jako další jsem si připravila takový elegantnější outfit..:)

Skládá se z mojí oblíbený košile a mojí milovaný sukně, kterou hrozně ráda nosím a kombinuju s různýma tričkama, košilema atd,atd..))
Sice si tenhle outfit zítra určitě nevezmu,páč má být prý asi 30 stupňů a tak košile je dost teplá a já se nehodlám uvařit xdd Ale tam kde zrovna vy jdete tak může být uplně jiné počasí :)
Košile: Kik, 200 Kč(ano,ráda nakupuju v kiku košile xdd)
Sukně: CA,170 Kč(tou cenou si nejsem uplně jistá,ale nějak tak stála) :)
A jako boty bych si k tomu vzala obyčejný černý baleríny. Ty moje jsou konkrétně z New yourkeru asi za 200 Kč)



Tohle si asi zítra beru já^^
Teda jestli nebude už ráno takové horko že nesnesu ani legíny a budu si muset vzít kraťasy xd
Croptop-HM-89 Kč
Svetr: New yourker,je od kamarádky k narozkám,takže nevím kolik stál,ale řekla bych tak 250 Kč jak znám NY)
Legíny: Primark,2 eura
Boty bych si vzala asi opět Batmany :D

Jako poslední outfit tu mám tenhle)
Líbí se mi, ale na zítřek ho moc nevidím, podle té předpovědi xd
Tílko: Už ho mám dlouho, tuším HM, cenu opravdu netušim)
Mikina: Lidl(vážně? xdd),odhadem okolo 250 Kč?
Džíny: Bershka, asi 200 korun
Boty: Vansky,nebo Batmany(batman jedee xd)

Který outfit se vám líbil nejvíc?
Tak to je pro dnešní článek všechno, mějte se krásně(no nevim jestli to vůbec jde, když se jde zítra do té cvokárny xd ..) Vstávat o 5 hodin dřív než jsem byla přes prázdniny zvyklá, to bude peklo xD
I really,really,really,really,really,really like youu♥
-with love,your essdee.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat