neděle 27. září 2015

Autumn,i love you.

Zdravím vás:)

Je podzim a všude čtu články o podzimu a ani já nebudu výjimkou.
Podzim mám hrozně ráda a dost jsem se na něj po těch tropech těšila)
Sice zase začínám špačkovat, že je mi zima a tohleto a támhleto,ale to k tomu prostě patří,řekla bych :D
A co mám na podzimu vlastně tak ráda?
•Počasí
-Miluju to jak se už dřív stmívá a já jdu okolo sedmé hodiny domů a už je tma.
Já mám tohle hrozně ráda^^ Nebo to jak venku klepu kosu a teď přijdu do toho teplého baráku a taková ta úleva.
Podzim je hlavně takové deštivé počasí a já miluju déšť. Ty chvíle kdy můžu být doma zachumlaná v dece s kakaem, poslouchat jak kapky dopadají na naše plechové parapety s nějakou knihou nebo filmem..k nezaplacení:)
•Oblečení
-Sweater weather♥
Džíny,teplý huňatý svetr a tenisky-to je prostě moje.
Miluju tuhle modu. Nedávno jsem se o tomhle bavila s kamarádkou a shodli jsme se na názoru že na podzim jsou lidi takoví více čistí. Nemyslíme to tak že se víc sprchují nebo myjí vlasy, ale přijdou mi takoví více upravení a úhlední(není to to samý?) A to se mi na tom taky hodně líbí. Není to jako v létě kdy si vezmu kraťasy a tílko a jsem taková upocená z toho horka. Zkrátka na podzim je pro mě moda mnohem lepší:)


-Takový podobný outfit taky nosím,až na ty boty
•Dekorace
Tahle kategorie je asi to největší + které na podzimu vidím ^^
Hrozně ráda si na podzim zdobím pokoj a co dělám ještě radši je si ty dekorace vyrábět nebo zdobit))
Já osobně si každoročně pokoj zdobím světýlky,svíčkami,spoustou polštářů,momentálně jsem si na bok skříně nalepila fotky a hromadu citátů(sice to není nic podzimního,to tam můžu mít celoročně,ale teď na podzim si myslím že je to mnohem hezčí ^^ 

Dneska jsem se byla projít a nasbírala jsem hodně ořechů, tak možná z toho taky vymyslím nějakou blbůstku do pokoje:)
A tím že se blíží halloween(neslavím ho,jen si zdobím pokoj na tohle téma:D) tak se chystám si koupit pár těch malých tykví a nějak si s tím vyzdobit pokoj.:)


Přemýšlela jsem že bych vám sem v příštím článku hodila pár diy))
Tak uvidíme:)
             I really,really,really,really,really,really like youu♥

                                 -with love,your essdee.

4 komentáře:

  1. Mám veľmi rada jeseň a toto je naozaj veľmi pekný článok (:

    Steal Her Beauty
    There's An Untold Story...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek :) Také miluji, jak se dřív stmívá a je pravda, že si alespoň odpočineme od těch tropů :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, já podzim teda zrovna v lásce nemám, ale aspoň můžu po práci chvilku spát když je venku sychravo a nedá se jít ven :)
    Podívej se na můj blog, kde právě probíhá soutěž.
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat