středa 14. října 2015

Shirtinator:Tričko pro blogera

Zdravím,
Dneska vás chci seznámit se stránkou Shirtinátor a co víc s jejich projektem Tričko pro blogera.
Jde o úžasný projekt. Je to jednoduché-Máš blog?Tak hurá do toho,napiš článek o Shirtinatoru a máš tričko dle své fantazie zadarmo!
Že nemáte ponětí co je Shirtinator zač?-Pojďme si to upřesnit ..
Shirtinator je internetový obchod s tričky,která si vy sami navrhnete. Můžete si na tričko navrhnout jakýkoli obrázek,nápis.. Zkrátka jen podle vašeho vkusu :)
Dle mýho názoru je to super věc) Přemýšlela jsem že bych objednala nějaké mojí kamarádce k narozeninám nebo k Vánocům. To mi připomíná že chystám dělat tipy na vánoční dárky a na to se strašně těším ^^ Myslím že i vy se máte na co těšit,protože mám v hlavě hrozně moc nápadů :)
A teď zpátky k Shirtinatoru.
Přijde mi to skvělý třeba jako dárek pro kamarádku nebo kluka. Já kdybych měla kluka,asi bych objednala pro něj triko s nápisem king a pro mě queen ^^
Viděla jsem to na jedný fotce a je to hrozně pěkný)
A jelikož já kluka nemám(jsem jenom ten typ člověka co ve vztazích radí :DDD) tak objednám nějaké kamarádce nebo mě napadlo že ségře:)
Mají strašně moc nabídek obrázků,citátů,hlášek a všeho o možnýho,že sama nemám ponětí jaký objednám :D 

Jinak jestli nemáte vlastní blog,nebo tak tak trička stojí od 209 Kč.)
To je k shirtinátoru pro dnešek asi vše a ještě tu pro vás mám jednu věc))
Včera se mnou dělala jedna milá blogerka Luci rozhovor a už je vydán takže klikni →tady← a určitě přečti ^^
Děkuji za každý komentář ^^ Jsem za každý komentář strášně vděčná♥

               I really,really,really,really,really,really like youu♥
                                          -your essdee.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat