úterý 24. prosince 2013

Christmas project-My wishlist+Merry Christmas!

Ahooj!

Jsem ráda že jsem mohla na chvíli i v den Vánoc na pc..
Dneska chci udělat článek,o mých přáních k Vánocům.
Takže:)....:
Oblečení-Tak k oblečení..Chtěla bych takovou mikču z gatu..
Pak-Z HM takové šaty a džínovou bundu..
Konzole wii-Tu bych si dost přála..:D
Bižuterie-Tak chtěla bych třeba nějaký náhrdelník,náramek apd..
Telefon HTC-Ten bych si přála,protože můj mobil je sice nový,ale
hodně blbne a nejdou tam některé aplikace(Mám samsung galaxy ace.)
Bílé tenisky na pokreslení-Chtěla bych prostě mít tenisky které bych si 
sama vyzdobila,tak aby se mi líbily:)
Mikroskop-Takže,ten bych si přála ze všeho nejvíc..!
Hodně by mě bavilo zkoumat mikroskopem různé věci:D

Tak to je k mým přáním vše..

Náš stromek-
Cukroví:)-





Veselé vánoce a bohatého Ježíška!

Papa Vaše S...♥




1 komentář: