neděle 22. prosince 2013

Christmas project-Vánoční Praha

Ahojky..!

Tak se zase ozývám.Omlouvám se že nepíšu každý den,ale
včera jsem přijela asi v 20h přijela domů z centra Prahy..
Takže se mi už nechtělo psát:)

                      Vánoční Praha

                 Jak už jsem psala včera jsem byla v Centrum Prahy.
             Bylo to tam vážně krásné!Ta výzdoba,stánky,suvenýry,apd..
                Dala jsem si tam grilovaný sýr a kebab.Chtěla jsem si koupit
          i ty pražený mandle..Ale ty jsem si nedala,protože jsem zapomněla:D
              No,byli jsme tam i s tetou a jejím přítelem..Byla mi strašná zima
         na nohy tak jsme šli do mekáče a dala jsem si taštičku a džusík:D
           Pak už jsme jeli domů,a byla jsem ráda,protože mi byla furt zima:)
     

                           Co jsem zažila v Praze?

Kdo to viděl tak určitě ví,jaký je to pocit,když přijdete ke kroužku
lidí,kteří sledují 2 týpky co ,,meditují"..Vypadá to jako meditace..
Prostě je to takhle...
Jeden sedí dole na zemi a druhý je nad ním a oba se drží hůlky..
Když jsme přišli nemohli jsme uvěřit vlastním očím..Bylo to opravdu
úžasné!Asi 20 minut jsme tam tak postávali a koukali na to a pak jsme
na to přišli!Je to tak že mají železnou konstrukci,která vede rukávem
a zádami kabátu..To víte jsme chytrá rodina:DD
Byli jste tam někdy,a viděli jste to?!

Sranda byla jak ty lidi tam koumali jak to asi dělaj,
a chodili tam k nim,prohlíželi si je a tak:D
To bylo fakt dobrý,no...:)
Takže když jsme tam přišli tak uplnej šok..!
Já furt:To není možný!A tak..!:D

                          A fotky nakonec...:))



S tetou:)




Mám jich víc,ale nechci aby tu bylo přefotkováno:D
Jak se vám líbí fotky?:))
Docela fájn,ne?

Tak se mějte moc hezky,a užívejte si ty Vánoční svátky:)
Nejspíš se vám ozvu zítra a doufám že na Vánoce!
To bych chtěla..Ale omlouvám se jestli mi to nevyjde..!

PS:

Chci vám říct že kdo chce do AFFS
může mi napsat sem do komentářů.
Budu moc ráda!Ještě vám to někdy připomenu..Takže do komentářů:
Jméno
Blog
Email

Papa..♥
S.











               

3 komentáře:

  1. Pěkné fotky... Musel to být krásný zážitek. :) Do Prahy jezdím jedině k doktorům, ale někdy bych určitě Prahu chtěla navštívit i v čase Vánoc. :)

    (trust-forever.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. V Praze o Vánocích a na trhach jsem nikdy nebyla jen v Plzni. Ale podle fotek to muselo být úžasný :3

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :)
    Škoda, že se teď o Vánocích nedostanu do Prahy, musí to tam být nádherný :33
    - hanienes

    OdpovědětVymazat