čtvrtek 26. prosince 2013

Děkuji ti,Ježíšku

Ahojky:)

Tak je po Vánocích a já jsem velmi spokojená s tím co jsem 
dostala pod stromeček..
Nafotila jsem to nějak dohromady..Budu se snažit všechno vypsat,
ale je toho hodně,no..

Oblečení(Legíny,svetry,spodní prádlo,džínovou
bundu)
Vyrobený plyšový slon od tety
Mikroskop
Mobil HTC
Penízky
Deodorant
Penál
Pásek
Plyšové srdce od tety
Dřevěného papouška od kamarádky
Obal na nový mobil

Všem mockrát děkuji za dárečky!

Teď k některým dárečkům!:)
Mikroskop-Když jsem tento dárek rozbalila ,,zakryla" jsem si pusu
rukou(Víte jak to myslím:D) a koukala na něj.
Měla jsem strašnou radost!!Velice mě potěšil!:)
Mobil HTC-Ono to bylo tak..Nejdřív jsem si rozbalila obal na ten telefon.
Došlo mi,že asi dostanu ten telefon.Rozbalovali jsme dál ty dárky
a potom jsem si rozbalila ten mobil..Měla jsem strašnou radost!
Moc jsem si ho přála!Je to HTC Desire 200.
Peníze-Tak ty mě samosebou hodně potěšily.
Tak ono hodně potěší když víte že do vás někdo vrazil
peníze za dárky a pak vám ještě dá do obálky 1000 Kč:)
Takže mockrát děkuju,babí:)
No a ostatní dárky mě samosebou taky potěšily,ale
tyhle asi nejvíc:)
A k těm svetrům..
Ten jeden mi byl trochu menší tak jsme ho šli vyměnit za jiný
a vybrala jsem si takovej krásnej bledě modrej s černým nápisem..
No,jen se koukněte:)

Líbí?:)

A ještě vám sem dám fotku legín,které jsem si chtěla
dneska koupit,ale neměli velikost.Jako byly mi,ale oni se 
pak vytáhnou a byly by mi velký..
Takový jsem si vždycky přála,ty vesmírný:))
Jo a ze včerejška na dnešek u nás spala Áďa s bráchou..
Ta je divná já vím,ale je hustá:DD
A co jste dostali vy?
Dostali jste aspoň něco z toho co jste chtěli?
Mějte se krásně!
A pište komentáře:)
Díky...♥

Papa Vaše S..♥







7 komentářů:

  1. Ty legíny:OOOOOO
    Wow krásný dárky a blog! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné dárečky, ten mobil je krásnej a džisku taky sháním :) Ty legíny, no, nevím, co na tom vesmíru všichni mají :D
    A ten svetr je úžasnej :OO

    OdpovědětVymazat
  3. ty jich ale máš :) taky bych byla ráda kdybych dostala mobil, ale já naštěstí taky dostala spoustu věcí co jsem chtěla např.: kšitlovku od converse, šaty, sluchátka do mobilu :) a ten svetr moc hezký a legíny taky, ale já bych si je asi nevybrala

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoce nemají být o dárcích, ale o tom, že se sejdeme s těmi, které máme rádi.. Tedy, alespoň o tom vánoce vždy byly, ale v posledních letech je tomu jinak.. Mno nic...
    Dostala jsi hezké dárky, ten svetr má vážně nádhernou modrou ^^ .. Legíny.. Mm, kupovala jsem si zimní s kožíškem (vánoční motiv) a jsou velmi pohodlné :)

    A co se týká mojich dárků, tak ty od srdce vždy potěší nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to gratuluji :)

    Pufflie.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty legíny jsou boží :) Pěkné dárky :)

    OdpovědětVymazat