čtvrtek 20. srpna 2015

Bubble tea tag!♥

Hi babes,
Pro dnešek tu máme další tag)
Tentokrát je to bubble tea tag na který jsem narazila u youtuberky Luci Greenwich. Tím že bych bubble tea mohla pít opravdu pořád a mám ho strašně ráda, tak jsem se rozhodla tenhle tag udělat. Let's go♥
1.Jaké je tvoje nejoblíbenější bubble tea?
-Mně chutnaly zatím všechny příchutě který jsem měla, ale nejvíc mi chutná asi bílá broskev s jahodou, nebo kiwi s jahodou♥
2.Máš nějaké nejhorší bubble tea?
-Jak už jsem řekla, chutnalo mi zatím všechno. Teď myslím z bubbleology, jinak nesnáším Bubblejoy, přijde mi to hrozně nechutný :D
3.Kde si bubble tea dáváš nejčastěji?
-Já osobně si ho nejčastěji dávám na Chodově))
4.Nejoblíbenější kuličky a želé?
-Nejradši mám z kuliček jahodu a jogurt a z želé hroznové víno a zelené jablko:)
5.Mléčné nebo ovocné?
-Já jsem si nikdy mléčný bubble tea nekoupila, ale několikrát jsem ho ochutnávala od přátel a za mě rozhodně ovocný))
6.Vzpomínáš na nějakou limitku?
-Já si limitky nekupuju, je to zbytečně ještě víc drahý než normální bubble tea, ale mám dojem že měli nějaký AMAZING FRUIT,TROPICAL RAIN,taky vím že měli nějaký marshmallow bubble tea, jinak už si nevzpomínám)
7.Jaká byla tvoje nejvyšší cena za bubble tea?
-Jednou za čas si tam dám vážně hodně kuliček a želé. Nejvyšší cena byla 150 kč)
8.Jak často si bubble tea dáváš?

-Není to pravidelný, spíš jak kdy. Taky podle toho jestli mám peníze a tak :D Někdy je to jednou týdně,někdy dvakrát,někdy jednou za měsíc..Je to vážně různý:)
9.Vybíráš si barvu brčka podle barvy bubble tea?
-Jak kdy)
10.Jaké bubble tea sis dal/a naposled a kolik stálo?
-Byla to jahoda s kiwi a jogurtové,mix,jahoda kuličky a mix a jablkové želé a stálo asi 140 kč)- tuhle otázku jsem tam připsala, páč jich bylo jen 9, ale přišlo mi to divné tak jsem jí dopsala:D
Tak tohle byl celý tag, doufám že se vám líbil a napište mi do komentáře jaké pijete bubble tea a jaké máte nejradši♥
Jo a zítra nejspíš bude nějaký neplánovaný článek, páč mám pořád strašnou chuť psát, takže se nechte překvapit!(nic neslibuju darlings♥)
I really really really really really really like youu♥
                                 Your essdee.

Žádné komentáře:

Okomentovat