pondělí 17. srpna 2015

Nany J: Můj blog je snad pro každého

Ahoj!
Včera jsem oslovila jednu super blogerku z blogu krasna-sluchatka.blog.cz

Nany J,jestli bych s ní mohla udělat rozhovor na můj blog a přistoupila,což mi udělalo neskutečnou radost!♥♥
Mimochodem se mi ozvalo asi 10 lidí, že má zájem o rozhovor, což jsem fakt moc ráda. Jak už jsem zmiňovala v předchozím článku-bude toho hodně)
Konec keců,jdeme na to!

•Ahoj,Nany!:)Představ svůj blog,o čem celkově je,jak dlouho existuje atd.. Zdravím všechny čtenáře!
Můj blog je snad pro každého. Najdou se tu úvahy, věci ze života, tipy a rady, nebo něco z kosmetiky. Také pravidelně natáčím videa. Zrovna 20.8. oslaví blog 5 let své existence, což je naprosto úžasný. Jsem hrozně ráda, že jsem si ho tehdy založila! :)

To je fakt úžasný!
Emotikona smiKolik návštěvníků přibližně navštíví tvůj blog denně?Jsi s tím číslem spokojená nebo bys radši víc? :) Aktuálně je to kolem 50ti návštěvníků, před mojí krátkou pauzou jich bylo většinou přes 100, takže věřím, že až se trochu rozjedu a hlavně až skončí prázdniny a všichni se vrátí z dovolených, bude to zase při starém. Neříkám, že bych nechtěla více, ale jsem s tím číslem spokojená ..Kdyby se to o 50 nebo 100 zvýšilo, bylo by to parádní :3
Mluvíš tu o pauze..Kolik takových pauz tvůj blog za těch 5 let zažil? Ze začátku jsem psala dost nepravidelně, bylo to nedostatkem nápadů, takže to počítat nebudu a hlavně už si to ani moc nepamatuju.. Za poslední 3 roky byly tuším 2 delší pauzy a 4 krátké (delší znamená 2 týdny, kratší třeba půl týdne, takže to není nic hrozného :) No a co tvůj osobní život?
Emotikona smilřekni nám o sobě něco,tvé koníčky,zájmy..A co nějaká love story? Emotikona grin povídej,přeháněj..
Jsem typický cholerik a (znamení) býk. Tvrdohlavá, netrpělivá, na druhou stranu poměrně citlivá a cílevědomá, vždycky musím vyhrát. Dříve jsem tancovala a plánuji s tím letos znovu začít, jezdím na koni (mít koně je jeden z mých největších snů), miluju různé hrátky pod vodou a skákání na trampolíně je můj život. A v neposlední řadě miluju psaní a natáčení, jinak bych tu teď nebyla Mám pár blízkých kamarádek, kterým věřím a jsem s nimi celkově moc ráda. S kluky je to teď dost komplikované a abych se přiznala, nechci o tom nikde mluvit Ale asi někoho mám..
Chápu :) S těmi hrátkami ve vodě to máme stejně,až na to že já mám problémy s ušima,takže moc nesmím :D Taky jsem se chtěla zeptat jaké články tě nejvíc baví psát,jestli jsou to tagy,nebo něco k zamyšlení.. Nejraději asi píšu úvahy, ráda se světem sdílím svůj názor, i když moc často nepíšu o aktuální problematice, ale zaměřuji se na starší věci. A také mě moc baví recenze, všechno to nafotit, pak zhodnotit knížku či kosmetiku z milionu stránek, to je prostě moje! Naopak třeba takové tagy zase hrozně ráda točím :) Jaký máš názor na takové ty blogerky,které si založí nespočet blogů a na žádném nevydrží ani měsíc? Nechápu je. Tento blog je moje druhá stránka, dříve jsem měla jednu o psech a ta mi vydržela tři roky. I když jsem si teď nezvolila pěkné jméno, nechci se přesouvat, jsem takhle spokojená a rovnou vzkazuji všem, ať své stránky nemění, jestli chtějí dosáhnout aspoň nějaké té čtenosti :) Když už si zmínila o jménu tvého blogu..Jak tě takový název vůbec napadl? Krásná - tehdy jsem sledovala Krásnou.cz a chtěla jsem něco v tom stylu a Sluchátka - protože jsem tehdy dostala nova sluchátka a musím uznat, že byla fakt krásná :D Dnes tu logiku vážně nechápu, ale co, aspoň si lidé blog zapamatují :D •Je to originální! :D :) Dále jsem se chtěla zeptat jaký máš názor na můj blog,články..:) Vždycky, když mi napíšeš, tak si na něj vzpomenu, že na něj budu chodit no a samozřejmě že vždycky zapomenu, protože mám poměrně přesný plán dne a už do toho nestíhám přidávat další věci a tak na to neustále zapomínám. Ale co jsem si četla poslední dobou nejsou vůbec špatné, od svých začátků si se určitě zlepšila.. jediné, co mě trochu štve, je, že třeba za čárkami, závorkami nebo tečkami nejsou mezery. Ale to je taková jediná drobnost. Design je velmi jednoduchý, ale ani mi to nějak nevadí ..Emotikona smile Nejsem zastánce růžové, ale to už je opravdu jen o vkusu Nejsem zastánce růžové, ale to už je opravdu jen o vkusu :)
•Děkuju moc :) A poslední otázka..Které blogy jsou tvoje nejoblíbenější? Mám hrozně ráda lola-j.cz , což je první blogerka, kterou jsem poznala a částečně jsem právě díky ní začala psát a potom je to určitě silluety.blog.cz , je mi strašně blízká povahou i hudbou... ono je docela známo, že lidé, co poslouchají stejnou hudbu, si tak nějak víc rozumí •Děkuju za rozhovor Nany :) Vůbec nemáš zač, jsem hrozně ráda, že jsem ho mohla udělat, taky moc děkuju :) A co vy?Znáte Nany? Užívejte si zbytek prázdnin a budu se na vás těšit u dalšího článku!♥
Emotikona smile Mám pár blízkých kamarádek, kterým věřím a jsem s nimi celkově moc ráda. S kluky je to teď dost komplikované a abych se přiznala, nechci o tom nikde mluvit ..Ale asi někoho mám:)Emotikona smile Ale asi někoho mám...Emotikona grin Za poslední 3 roky byly tuším 2 delší pauzy a 4 krátké (delší znamená 2 týdny, kratší třeba půl týdne, takže to není nic hrozného Emotikona grin

5 komentářů:

  1. Ještě jednou moc děkuji za rozhovor, pokládala si vážně bezva otázky :)

    http://krasna-sluchatka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhovor je opravdu moc povedený! A otázky, které jsi kladla Naty, byly originální a to se cení. :)

    http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Povedený rozhovor, máš moc pěkně položené otázky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat