neděle 16. srpna 2015

Plány na srpen!

Hi guys♥

Dneska jsem se rozhodla si naplánovat články na srpen)
Poslední dobou blog trochu zanedbávám,takže to teď chci napravit a začít 
zase pravidelně psát^^
Doufám že když budu zase víc aktivní,že to oceníte a budete víc aktivní

i vy♥ Ten kdo má svůj blog tak moc dobře ví,že když jsou aktivní
návštěvníci tak vám to dá motivaci a píšete články mnohem častěji)
Takže tady je malá ukázka na co se můžete tenhle měsíc♥:

♥17.8.-Rozhovor s Nany J
♥19.8.-Wishlist za měsíc srpen

♥20.8.-Bubble tea tag
♥22.8.-Moje nejoblíbenější covery
♥23.8.-Girl_ask_2(konečně!!!)
♥25.8.-Moje protančená léta
♥26.8.-
Back to school
♥28.8.-Summer look book(ještě uvidím)
♥29.8.-YoutubeTAG(tenhle tag jsem si vymyslela já,nebo aspoň jsem ho nikde neviděla)
♥30.8.-Haul of August
♥31.8.-Get ready with me!

Není to stálý rozvrh článků, třeba se něco pozmění, ale něco takového plánuji :)
Doufám, že je na co se těšit a bude se vám to líbit.
Zítra se tedy můžete těšit na rozhovor s úžasnou blogerkou Nany J♥
Jinak v září se můžete těšit na minimálně dva rozhovory, mám v nabídce přibližně čtyři blogerky, takže toho bude hodně! ^^
Já se běžím dívat na Rebely! Thanx for reading♥Byye

4 komentáře:

  1. Ten plán vypadá moc dobře, nejvíc se těším asi na GRWM a Youtube TAG :)
    A ještě jednou moc děkuju za ten rozhovor :3 ... svoje otázky pošlu zítra, nevadí? :)

    http://krasna-sluchatka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to budou zajímavé články, ale jestli můžu doporučit, tak si to neplánuj přesně na den...Potom se ze zábavy stane otročina, věř mi :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      To máš pravdu..Příště už to asi nebudu dělat:)

      Vymazat